Tjenestetorget Finans

Pål Leksan - Økonomisk Rådgiver
Velg språk:
  • Norwegian
  • Polish
  • English
Pål Leksan
« Alle monner drar! Hver forøkelse, hver tilvekst, selv den minste, gjør sin virkning og er verd å ta med »

Pål Leksan

Økonomisk Rådgiver
  • Trenger du eller noen du kjenner bistand på deres lån, eller vil sjekke betingelser? Ja da står jeg klar til å bistå! Bare ta kontakt.

    For å sende en forespørsel til oss velg gjerne ønsket lån fra menyen ovenfor og fyll ut skjema. Om du sender meg en SMS eller epost etter at du har sendt inn søknaden din, så skal jeg begynne å jobbe med denne med en gang.

    Ta gjerne kontakt dersom du har spørsmål eller det er noe du ønsker å diskutere nærmere.

    Kontaktinformasjon finner du nedenfor.
Kunders tilbakemelding:
  • Denne tjenesten og Pål Leksan rådgiver har vært til stor hjelp. Tusen takk! Anbefales på det varmeste!Maria
  • Flinke ansatte fortjener skryt!Pål har vært en stødig og god samarbeidspartner i prosessen med refinansiering, han har vært på ballen hele tiden og virkelig fulgt oss opp på en god måte.Den tryggheten, erfaringen og servicen Pål viser, gjør at vi som brukere av deres tjeneste føler oss veldig godt ivaretatt.Vi kommer absolutt til å anbefale deres tjenester videre og på neste personalmøte, håper vi at Pål får en ekstra stor aplaus.Fornøyd Kunde
  • Veldig fornøyd med tilbud gjennom tjenestetorget god rådgivning. Veldig bra og hyggelig service. Anbefales til alle som ønsker gunstigere betingelser. Tusen takk Pål Leksan.Med
  • Veldig fornøyd og god service.Hanne Nygaard-Østby
  • Jeg møtte en medarbeider, med det jeg opplevde som følgende gode egenskaper. Hyggelig, smidig og ikke minst, meget effektiv. Før det var gått 10min, hadde jeg mottatt tilbud fra banker. Alt i alt, en utmerket tjeneste som jeg utvilsomt vil henvende meg til igjen, ved behov.Mvh. Arne Sletten
  • Fikk masse god hjelp og tips.Isabelle Perrone
Pål Leksan

Pål Leksan

Doradca finansowy - specjalista od kredytów hipotecznych oraz na samochód
  • Moi Drodzy,

    W większości przypadków najłatwiej zacząć od rozmowy telefonicznej. Wtedy możemy porozmawiać o tym jak wygląda sytuacja i jak najlepiej rozpocząć staranie się o odpowiedni kredyt. Jeżeli ktoś woli na początku uniknąć rozmowy, może oczywiście wysłać maila lub od razu wypełnić wniosek. Na tym etapie taki wniosek trafia jedynie do mnie i później będziemy mogli go wspólnie edytować jeżeli zajdzie taka potrzeba.

    Aby wysłać wniosek on-line:
    Z menu u góry wybierz proszę odpowiedni kredyt i wypełnij wniosek.

    Po wysłaniu wniosku proszę dać mi o tym znać wysyłając SMS na 977 97 999 lub wysyłając email na [email protected], dzięki temu będę mógł od razu zacząć pracę nad Twoim wnioskiem.

    Polecam również polską grupę na Facebooku "Finanse w Norwegii" --> Kliknij tutaj i dołącz <--
    Jest to mała ponad 1000 osób zainteresowanych finansami w Norwegii i pomagających sobie nawzajem.

    Z koleji na stronie internetowej --> fwn.no <-- znajdziesz wszystkie najważniejsze informacje o kredytach hipotecznych.

    PS. Dzięki świetnej organizacji firmy pomoc jest dla Ciebie zupełnie darmowa

    Zapraszam do kontaktu,
    977 97 999
Kunders tilbakemelding:
  • Denne tjenesten og Pål Leksan rådgiver har vært til stor hjelp. Tusen takk! Anbefales på det varmeste!Maria
  • Flinke ansatte fortjener skryt!Pål har vært en stødig og god samarbeidspartner i prosessen med refinansiering, han har vært på ballen hele tiden og virkelig fulgt oss opp på en god måte.Den tryggheten, erfaringen og servicen Pål viser, gjør at vi som brukere av deres tjeneste føler oss veldig godt ivaretatt.Vi kommer absolutt til å anbefale deres tjenester videre og på neste personalmøte, håper vi at Pål får en ekstra stor aplaus.Fornøyd Kunde
  • Veldig fornøyd med tilbud gjennom tjenestetorget god rådgivning. Veldig bra og hyggelig service. Anbefales til alle som ønsker gunstigere betingelser. Tusen takk Pål Leksan.Med
  • Veldig fornøyd og god service.Hanne Nygaard-Østby
  • Jeg møtte en medarbeider, med det jeg opplevde som følgende gode egenskaper. Hyggelig, smidig og ikke minst, meget effektiv. Før det var gått 10min, hadde jeg mottatt tilbud fra banker. Alt i alt, en utmerket tjeneste som jeg utvilsomt vil henvende meg til igjen, ved behov.Mvh. Arne Sletten
  • Fikk masse god hjelp og tips.Isabelle Perrone
Pål Leksan

Pål Leksan

Back Office Finance Manager
  • From the menu above please select the loan you are interested in and fill out chosen on-line form. Please let me know via SMS or email that your application is sent, then I will be able to start working on it right away.

    Please let me know if you have any question, concerns or want to discuss your problem.
Kunders tilbakemelding:
  • Denne tjenesten og Pål Leksan rådgiver har vært til stor hjelp. Tusen takk! Anbefales på det varmeste!Maria
  • Flinke ansatte fortjener skryt!Pål har vært en stødig og god samarbeidspartner i prosessen med refinansiering, han har vært på ballen hele tiden og virkelig fulgt oss opp på en god måte.Den tryggheten, erfaringen og servicen Pål viser, gjør at vi som brukere av deres tjeneste føler oss veldig godt ivaretatt.Vi kommer absolutt til å anbefale deres tjenester videre og på neste personalmøte, håper vi at Pål får en ekstra stor aplaus.Fornøyd Kunde
  • Veldig fornøyd med tilbud gjennom tjenestetorget god rådgivning. Veldig bra og hyggelig service. Anbefales til alle som ønsker gunstigere betingelser. Tusen takk Pål Leksan.Med
  • Veldig fornøyd og god service.Hanne Nygaard-Østby
  • Jeg møtte en medarbeider, med det jeg opplevde som følgende gode egenskaper. Hyggelig, smidig og ikke minst, meget effektiv. Før det var gått 10min, hadde jeg mottatt tilbud fra banker. Alt i alt, en utmerket tjeneste som jeg utvilsomt vil henvende meg til igjen, ved behov.Mvh. Arne Sletten
  • Fikk masse god hjelp og tips.Isabelle Perrone

Se hva våre kunder sier om oss

Slik hjelper vi deg

  • 1
    Søknad
    Fyll ut søknaden og last opp dokumentasjon
  • 2
    Gjennomgang med rådgiver
    En rask og grundig gjennomgang av søknaden med en dyktig og personlig rådgiver
  • 3
    Du mottar tilbud fra banken
    Sammen velger vi en fornuftig og bærekraftig løsning som passer din situasjon

Vi hjelper deg med lånetilbud

  • 13
    banker
  • 100%
    kostnadsfritt
  • Vi hjelper deg å finne gode låneløsninger
  • Du sparer tid og penger
  • Helt kostnadsfritt for deg

Vanlig spørsmål

  • Hva er et finansieringsbevis?

    For å bli med i en budrunde, trengs et finansieringsbevis. Et slikt bevis gir en bekreftelse på hvor mye du kan låne til bolig. Finansieringsbeviset er gyldig i tre måneder av gangen, men kan fornyes så mange ganger du ønsker.

  • Hvor mye egenkapital må jeg ha?

    15% av kjøpesummen må du vanligvis ha i egenkapital. Om du skal kjøpe et hus til 2 millioner, må du derfor ha spart deg opp 300 000 i egenkapital (150 000 pr. hver 1 million). En av de beste måtene å spare opp denne egenkapitalen på, er å bruke BSU-sparing. Her får du ikke bare god sparerente, men også skattefradrag hvert år frem til fylte 34 år.

  • Hvilken rente får jeg på huslån?

    Det avhenger av lånebeløp og sikkerhet. Betalingsevnen har mye å si, altså inntektene og utgiftene dine. I tillegg vil belåningsgraden påvirke renten. Har du betalt en del ned på lånet ditt, eier du mer av boligen selv, og det vil derfor være lettere å forhandle deg til en lavere rente. Har boligen din i tillegg steget i verdi siden den ble kjøpt, bli belåningsgraden lavere.

  • Hvor mye kan jeg få i huslån?

    Akkurat hvilken lånesum du får, er avhengig av inntekten og utgiftene dine, hvor mye du allerede har i lån, og hvor mye egenkapital du har. I Norge er det en regel som sier at man ikke kan ha samlet lån over fem ganger egen inntekt.

  • Hva skjer om jeg kjøper nytt hus før det gamle er solgt?

    For at du skal kunne kjøpe et nytt hus, må du ha egenkapitalen disponibel på selve dagen for kjøpet. Har du derfor ikke fått oppgjøret fra boligsalget, trenger du mellomfinansiering. Det betyr at du låner hele kjøpesummen i perioden frem til du får oppgjøret.

  • Hvor lang tid tar det før jeg får svar på søknaden?

    Etter at dokumentasjonen er mottatt, behandles vanligvis søknaden innen 1 til 3 virkedager. En rådgiver vil kontakte deg direkte og gi deg et svar på søknaden din.

  • Hvor lang tid tar det før jeg får pengene?

    Det er avhengig av hvor fort du signerer lånepapirene. Etter det er gjort, tar det vanligvis 1 til 3 virkedager før du får det utbetalt.

  • Hva er forskjellen på nominell og effektiv rente?

    Nominell rente er rentesatsen før gebyrer, mens effektiv rente er rentesatsen medberegnet gebyrer, slik som etableringsgebyr, termingebyr og andre kostnader. Du bør derfor se på effektiv rente for å få et bedre bilde av de faktiske kostnadene for lånet.